3 februari

Jobbigt att vara uppe innan åtta på en söndag, men det är för en kul grej så de e lugnt :) Ska på hoppkurs klockan nio, har önskat bara Snow för hon är ju inte den populäraste hästen direkt på hoppkurser. Känner dock ingen som ska gå på kursen, så det kanske är lite lägre nivå på kursen. Menmen, jag får ju hoppa i alla fall :D
Sen efter jag hoppat Snow ska jag rida Hamilton som säkert kommer kännas som en stor älg eller nått ifall jag rdiit Snow innan :P Snow ärju liten och smäcker. Hamilton är stor, och rätt fin men lite kraftigare :)
Hehehe, kommer ni ihåg det här?
 
Det var för ett år sen som jag tyckte häst-agility var superkul. Vill köra lite hästagility, men ridhuset är aldrig ledigt och uteridbanan är full av snö :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0