4 februari

Har typ världens största sockerberoende nu, kände att nu är det dags att bli av med det. Har faktiskt gått upp i vikt, och inför Florida vill jag inte det. Så nu är det dags att bli av med sockerberoendet kände jag.
 
Sockerberoende start: 4 Februari
Sockerberoende slut: 14 Februari
 
I tio dgar kommer jag hålla på, så länge tar det för att bli av med sockerberoende om man vill vara på den säkra sidan. Jag får inte äta godis, läsk, bakelser, glass m.m. Ketchup är ett undantag, kan inte äta makaroner utan ketchup..
Det här kommer vara ett otroligt tufft uppdrag! Har gjort det en gång förut förra året, sjuuukt jobbigt. Läste en gång att en knarkare som varit beroende av flera olika droger lyckades sluta med alla utom, sitt sockerberoende det var det svåraste. Till min hjälp så kommer jag äta jättemycket frukt! Och tuggummi, kommer säkert äta ett tuggummi paket om dagen.
Inte ens socker i mitt te ska jag ha, fast det är inte speciellt svårt att inte ha. Det svåraraste ärpå kvällarna, då kommer suget...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0