1 januari

Det var en rolig nyårsafton igår kväll. Först så fick vi en massa gäster och åt god mat. Sen blev jag medbjuden på en fest, jag drog dit med Ida och Cassandra. Det hände alldeles för mycket saker på den festen så mitt huvud går på högvarv när jag tänker igenom allt. Det var i alla fall kul :)


12 slaget



Min tröja gick sönder, men jag kommer inte igår när eller hur det hände :p se axeln bara


Det var en rätt lugn fest ändå med schyssta personer.
Sen så drog några av oss och jag på efterfest hos en kille, vilket också var kul. Jag sov där. Även fast jag fick 7 timmars sömn är jag så himla trött nu! Vill bara sova fast klockan bara är sex. Tror nog jag ska det.
Gonatt och gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0