12 januari

Vill hoppa, hoppa, hoppa! Inte rida dressyr, det är tråkigt. I onsdags red jag ju Globus och det är liksom inte så spännande med dressyr, det är stor skillnad mot att hoppa Snow. Jag hade ju Snow på julkursen, hon som är så fin och smäcker. Det var en utmaning som var spännande. Så när man sen rider Globus på dressyr så känns det inte lika kul :/
Jag hoppas att jag får Snow på hoppningen på lektionen sen, men vi får se om det händer. Jag är inte den enda i min nuvarande ridgrupp som vill hoppa Snow.
 
Nu ska jag och min familj iväg och se berättelsen om Pi på bio. Haha, jag såg j den för ett par veckor sen med Ida. Men den var fett bra så jag ser den en gång till :) Rekommenderar alla att se den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0