13 januari

Har varit så duktig idag. Ni vet när man bestämmer sig för att göra en massa saker på tråkiga dagar som söndagar, för det mesta blir det ju inte så för man är lat. Men idag blev det som planerat och lite till :) Läste ut min bok, pluggade matte och tyckte det var skitkul för jag fattade allting (klarade till och med en A-uppgift), städade hamsterburar, tvättade kläder och rensade kattlådan :)


Belönade mig själv med att göra kladdkaka sen :)




Tittade sen på två filmer på datan i mitt rum. Såg först "The ring" som inte alls var så läskig som alla andra sagt, trots att jag satt helt ensam i ett kolsvart rum. Sen såg jag "Lol", lite töntig men det var snygga killar med så det va ju lugnt ;)


Sitter nu med lavendelrökelse och blir typ hög på lavendel xD Jag är helt besatt av lavendel! Kan inte sova utan att nyss varit i kontakt med någon typ av lavendel. För det är ju lugnande och jag har intalat mig själv att det är mina sömntabletter.
Börjar 12:45 imorgon så jag ska chilla lite nu sen sova länge på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0