15 januari

Alltså gud, var med om världens läskigaste sak nyss på morgonen. Jag går till köket och hoppar till för det är något kraffsar i byrån som står i hallen. Och så sitter Pysen bredvid och har sina svarta jaktögon. fattar ju då direkt att sallad dragit in en mus/råtta i huset som hon gör ibland och den lyckats ta sig in i vår byrå! Skriver en varningslapp till resten av min familj, tar min frulle och hoppar tillbaks in i mitt rum. Nyss hörde jag pappa dra ut den lådan, men sen kasta jag på hörlurarna så jag inte hörde mer. Alltså jag tycker om möss, tammös. Men det är läskigt med vilda möss i ens hem, fast jag vill såklart inte att dem ska dö. Men det är svårt att få ut dem ur huset utan att de dör för de är ju så rädda. Förresten, såklart så sprang jag upp till hamstrarna förut och kollade så att alla hamstrar var i sina burar. Så det inte var en hamster i lådan :)
Pappa skulle nog missta Fideli för en mus :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0