17 januari

jag red Globus igår igen, och han var väl lite piggare den här veckan. Men han var jätesvår på dagens övning, att flytta ut rumpan i hörnet. För han är rätt skänkeldöv :P Han var jobbigt stark idag, så jag fick ont i armarna, typ lite sur var han så han sparkade några töntiga småbakut ibland. Galoppen gick helt åt helvete, han var stark och jag fick inte plats i ridhuset. Den delen stryker jag över... Men annars gick det väl rätt så bra, han gick i en stadig form mestadels av lektionen i ett rätt bra tempo för att vara Globus. Men hans högersida är väldigt jobbig, han tycker det är jobbigt att böja sig åt höger.
Föresten, jag fick en kommentar förut på den här bilden.
Den undrade när jag hoppade 1,10 med Snow. Och som jag skrev under den bilden, så hade jag fult redigerat i PAINT. Jag visade ju även orginalbilden. Hoppas det blev tydligare nu, jag har inte hoppat 1,10 med Snow.
Orginalbilden

Kommentarer
Postat av: jennifer

Joodå,110 dock utan booommm hahaha

2013-01-17 @ 15:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0