19 januari

På instagram föjer jag Megan Fox, som många klassar som världens snyggaste tjej. Jag blir själv grymt avundsjuk på hennes utseende, hon har verkligen en drömkropp. När hon lägger upp bilder så gillar jag utan att tänka, för det blir fina bilder bara för att det är bilder på henne. Hon är en grymt bra modell.
Megan Fox image
Man blir ju riktigt avundsjuk på hennes utseende :P Jag tycker lugnt att hon är en av världens vackraste kvinnor. Människor tycker om att titta på vackra saker, därför är att kul att följa henne. På instagram heter hon MEGSFOX86 och det är hennes riktiga, det vet jag. Finns en massa fakeinstagram på henne, men det här är den riktiga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0