19 januari

Några viktiga ägosaker som jag har är mina pokaler, jag älskar dem verkligen. När jag var liten var det typ min allra största dröm att få en medalj eller allra helst en pokal!


Min första pokal vann jag 2008 på KM med Spot. Jag kommer inte ihåg så mycket från det, bara ärevarvet utan häst som var kul :) Det är nog pokalen som betyder mest för mig, den är minst men det är min första och jag tog den tillsammans med Spot.




Min andra pokal kom verkligen som en överaskning. 2009 gick jag på ridläger på Karlshems gård, och hade den sega ponnyn Fogerty. Sista dagen var det en tävling, alla 32 på ridlägret skulle hoppa en bana på stil, alltså stilhoppning. Och den vann jag med honom och fick pokalen =)



Och de två största är KM pokaler de med, den ena var med Spot 2010 som betyder mycket för mig för det var min sista tävling på honom. Den andra är med Minty 2012, det var ju då vi gick omkull och jag fick liten hjärnskakning. Men jag satt upp igen för jag ville vinna, hahaha :p och det gjorde vi ju :) Så det är min roliga minne pokal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0