2 januari

Jag är väldigt många personer egentligen. I skolan är jag en person, i stallet är jag en annan, och hemma, och med erica, och på fest, och med hamstermänniskor och ensam. Jag skulle väl säga att jag mest mig själv när jag är i stallet eller med Erica. För jag kan slappna av bättre, jag känner att jag vågar vara mig själv utseendemässigt och personlighetsmässigt. Jag är alltid osminkad i stallet, om jag inte varit i skolan innan, inget pinsamt med det alls. Men jag tror inte jag skulle våga gå osminkad i skolan, och särsilt inte på en fest.
Osminkad
 
Sminkad
 
När jag är med hamstermänniskor känner jag mig som en del av något, alla vi som älskar hamstrar. Det är jätteroligt att vara med sånna mäniskor. Men jag kanske är lite blyg med dem, och det blir väl inte så personligt. det blir mest en massa prat om hamstrar, och det är bara en del av mig inte hela mig.
I skolan så är jag lite olika beroende på vilka jag är med, men helt trygg i sig själv är man ju inte. Svårt att förklara, men alla som går i skolan förstår nog att man är annorlunda i skolan.
Men jag brukar ha roligt i skolan med mina vänner, man kan vara sig själv relativt bra :)
 
På fest så är jag nog som mest annorlunda, jag gör saker som egentligen inte borde göra som jag ångrar när jag hemma igen. Jag har väl kul där, men det blir lite för mycket leva för nuet. Borde tänka mer på konskvenserna :P
 
Hemma är jag rätt osocial, och tyst. Vilar upp mig inför tillfällen som jag måste vara social på :)
 
Nu ska jag sitta och längta tills mina möbler kommer på måndag :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad annorlunda du såg ut utan smink! ;) Men fin utan smink, det är du också! :)

2013-01-02 @ 15:18:07
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0