20 januari

Jag har en hel del kvällsrutiner som jag måste utföra, annars kan jag inte sova.
Varje kväll flätar jag mitt eget hår och delar upp löshåret i två flätor. Jag plattar inte håret längre för det sliter så mycket på håret. Så för att mitt hår ska passa med löshåret så blir det fläta.


Jag tar bort sminket om jag hade det på och gnuggar ansiktet med en finntvål som är superbra. Pga av den har jag inte haft mer än nån enstaka finne på flera månader :)




Helt osminkad, se ingen finne :)


Lägger fram kläder till morgondagen :)


Tar hand om mina hamstrar.


Jag dricker gonatt te för att bli trött.


Borstar tänderna.


Kollar så att det inte är stökigt på min byrå eller i mitt rum :)


Läser en stund :)


Och det sista jag gör är att spruta lavendelspray på kudden för att somna fortare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0