20 januari

Har tittat igenom lite gamla bilder och jag har upptäckt att jag verkligen gillar att klä ut mig :p












Ja, jag har varit typ allt man kan vara :p Här är lite andra gamla bilder :)




Kolla vad smala ben jag hade! jag avundas små barn att ha så smala ben. Tänk att jag själv haft det :p


Tandlös






Jag gick på balett i sex år.


Sallad har alltid gillat att döda och äta möss, redan som kattunge gjorde hon det..


På typ alla bilder är jag mellan 5-7 år.


Kolla kolla!!! Det är år 2002 och vem är det om inte Spot som som springer längst till höger där uppe. Tänk att han stått på ridskolan i över 10 år :o


Min kanin Ludde


Amorina hette ponnyn och det var vår häst :)


5 år gammal och jag rider redan utan ledare utomhus ;) Faktiskt så skenade Amorina iväg med mig en gång utomhus när jag var liten, men jag satt kvar. Haha vilken ryttare jag var då alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0