23 januari

Tänker ha en liten tävling, eller en kul grej bara för att se vem det är som kan gissa vem jag är mest. Sant eller falskt frågor.
 
1. Jag har skakat hand med prinsen. Sant eller falskt?
2. Jag har dykt med syrgastub i Spanien. Sant eller falskt?
3. Jag har ramlat av Kontuz och brytit högra armen. Sant eller falskt?
4. Snow är den ponny jag hoppat högst med. Sant eller falskt?
5. Jag är sjättedel indian. Sant eller falskt?
6. Jag har kysst 4 killar i mitt liv. Sant eller falskt?
7. Jag har vandrat genom Europas längsta ravin. Sant eller falskt?
8. Jag har haft en campbell dvärghamster vid namn Molle. Sant eller falskt?
9. Jag är allergisk mot körsbärstomater
10. Min favoritblomma är vitsippan. Sant eller falskt?
Det här var bara en liten rolig grej, ni behöver inte kommentera det ni tror om ni inte vill. Har inget pris, eller jo kanske en länk om det är nån som vill. Men jag lägger upp svaren imorgon, så får vi se hur mycket ni visste om mig egentligen :P

Kommentarer
Postat av: Hemligt

1. Sant
2. Falskt
3. Sant
4. Sant
5. Falskt
6. Falskt
7. Sant
8. Falskt
9. Falskt
10. Sant

2013-01-23 @ 18:31:31
Postat av: Paulina

1,2,6,7,10 är sant?^^

2013-01-23 @ 22:42:25
URL: http://Http://happypau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0