24 januari

Nu kommer svaren på min sant eller falskt lista :) 
 
1. Jag har skakat hand med prinsen. Sant! Min mormor var ju förut ordförande i Stockholms ridsportsförbund och hon delade ut prins Carl Philips pris tillsammans med prinsen, jag följde med som vip förut och fick skaka hand med honom då :)
2. Jag har dykt med syrgastub i Spanien. Falskt!
3. Jag har ramlat av Kontuz och brytit högra armen. Falskt! Haha, det var ju vänstra armen xD
4. Snow är den ponny jag hoppat högst med. Sant! Konstigt nog sant, folk tror att jag hoppat högst med Picco men  jag hoppade 85 på honom som högst, jag har hoppat 90 med Snow.
5. Jag är sjättedel indian. Sant! Min morfar är ju amerikan och är a stor del indian.
6. Jag har kysst 4 killar i mitt liv. Falskt! Jag har kysst 9 :P
7. Jag har vandrat genom Europas längsta ravin. Sant! Samaría ravinen på 16 km :O
8. Jag har haft en campbell dvärghamster vid namn Molle. Falskt! Aldrig haft en campbell.
9. Jag är allergisk mot körsbärstomater. Falskt!
10. Min favoritblomma är vitsippan. Sant!
 
Ingen som kommenterade hade rätt, inte för att jag hade trott det. Men bra jobbat ni som kommenterade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0