26 januari

Red inte idag utan följde med mamma och pappa och shoppade lite i Farsta med dem. Jag fick ett par läderskor för mina nuvarande skor var så slitna. Skorna var fina med klack, de kostade 1200 kr men det var 70 % rea så de kosta bara 360 kr!!




Det är skor som jag ska ha i skolan, så därför är det inte jättehög klack. Men ändå 8 cm så jag blir 1,70 med dem :D

Sen gick vi förbi salt och då köpte jag ett par svarta jeans som jag redan har men som blivit så gråa och slitna. Behövde inte ens testa, jag visste ju att dem passa :)


Låg midja, det gillar jag :)


Hehe, det är samma jeans. Ni kanske ser att det var på tiden för mig att köpa nya svarta jeans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0