28 januari

Något av det jobbigaste som finns, det är när man vaknar upp typ 40 minuter innan man ska gå upp och så kan man inte somna om -.- Särsilt idag var det jobbigt för helt plötsligt börjar det rinna näsblod från näsan, så jag fick trycka in papperbitar i näsan. Och då måste man andas med munnen, och då är det jättesvårt att somna om.
 
På 1 år har nu 3 av mina hamstrar dött.
Först var det Ella, hon dog i min famn av ålder. Det var så hemskt...
Hon fick en fin grav i alla fall.
Sen var det käraste Tingeling som bara blev 5 månader, hon fick fatty eye. Hon hade på slutet så utåtstående ögon att hon hade ont och de skulle nog ploppat ut snart om jag inte avlivat henne. Åh, käraste lilla Tingeling :(
 
Och Eternity dog ju för inte alls länge sen, av ålder. Fann henne död i buren i sitt bo.
 
Har nu endast 3 hamstrar kvar, känns konstigt att ha så få hamstrar. Men lite skönt, jag hinner med dem mycket bättre och skolarbetet. Och förhoppningsvis så dör ingen av dem snart :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0