(6 januari)

Igår kom Ida hem till mig och vi tittade på skräckfilm. Vi såg "28 days later". Typ en zombiefilm, och ja den var väl okej. Inte speciellt läskig. Fast jag tycker inte att skräckfilmer är så läskiga, så det kanske beror på det :P
Sen tittade jag och min lillasyster på "One missed called" och den var inte heller så läskig :P Men sist kollade vi på "Saw 2" och den var faktiskt ganska äcklig, läskigaste av dem tre. Men inget som gjorde det svårare att somna direkt. Men den var bra :)
Idag har jag rensat ur mitt skrivbord, för imorgon ska det kastas ut och in kommer min nya byrå :) Den kommer mellan 9-15 imorgon så jag ska försöka ta mig upp så tidigt som 10 imorgon! Så idag ska jag försöka somna tidigt, har druckit gonatt-te och så sitter jag med mina lavendel tofflor typ upptryckt i ansiktet nästan :P För lavendel är lugnande och gör en trött.
 
Så, sov gott! Sista natten för mig i min nuvarande säng. Sen imorgon får jag en ny madrass som är bäst i test, pluss en till säng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0