8 januari

Satte klockan på tio imorse för att ställa tillbaka dygnet. Hade då en massa tid att laga en lite godare frukost :)


Idag har jag arbetet en massa också, jag flyttade en del kläder från garderoben till i byrån. Rensade också alla mina kläder, och det tog ett tag bara det. Har man inte rensat garderoben på två år så blir det mycket i den :p


Det där är BARA tröjor :p

Hittade en mönster mellan mina skolfoton i 5, 6 och 7an. Jag sitter på exakt samma plats och först är jag vänd åtvänster, sen höger och sen rakt fram :p




Flyttade upp mina rosetter på väggen och la pokalerna under.


Organiserade mina böcker.


Alla lådor utom en är nu fyllda :)


Så ser rummet ut nu :) Väldigt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0