8 januari

Idag kom min säng och byrå, fast byrån var ju i delar..


Men jag spenderade först dagen med att fortsätta med det jag höll på med igår, rensa ut skit och sånt jag inte vill ha ur mitt rum.


Måste säga att man hittar rätt konstiga saker och roliga grejer då :p


Sjukt vacker va? ;)


Ett diplom för att jag varit på skötaretävling på Lakrits 2005, var då alltså 8 år bara :D

Sen gjorde jag och mamma det som tog sjukt många timmar. Vi satte ihop byrån!

Det var lite som att försöka bygga ett legohus efter beskrivning. Fast mycket svårare och klurigare, jag blev svettig av att skruva så mycket.



Efter 10 timmars arbete blev jag klar med mitt rum. Det är så mycket finare än förut :)
Före bild:


Efter bild:


Fint va?? :D Det ser så mycket ljusare ut och bättre :)


Äntligen dubbelsäng :) Den är väldigt mysig att ligga i :)


Och mitt underbara och vackra mästerverk, birkeland byrå! Tog 6 timmar att bygga.

Så nöjd! Imorgon ska jag börja sätta in grejer i byrån. Sen ska jag nån gång köpa ett till täcke :)Sen helt klart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0