9 januari

Idag var det ridning och den här terminen har jag bytt tillbaka till min förra grupp, som är lite mer utmaning. Man fick typ välja, och jag visste inte vem jag ville ha. Så jag valde Globus som ingen annan gillar men som jag själv tycker är rolig :)
Han var dock grymt seg idag! Såklart så var han fin som alltid, men otroligt tung. Han sög verkligen musten ur mig :p


Men hur skönt var det inte när jag äntligen fick lägga mig i min sköna säng och vila! Älskar den <3 Varje dag längtar jag tills jag ska sova för då får jag vara i min säng. Varje gång jag tvingas gå upp ur sängen blir jag ledsen och längtar redan till sängen.


Nu ska jag köra bike race, sen äntligen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0