10 juni

Alltså är det bara jag eller är det inte så att riktigt snälla killar är väldigt tråkiga? Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med en supersnäll kille vars liv skulle kretsa kring mig, nej jag skulle bli kvävd och tycka att det var lite tråkigt. Jag vill ha en kille som är lite mer badass, haha alltså inte på riktigt. Men jag tror att jag skulle tröttna på att ha ett felfritt förhållande, det måste hända lite saker. Inte stora grejer, men det ska kännas att båda kämpar för varandra. Men i ett förhållande tror jag att jag skulle vilja ha en kille som var lite bestämmande, alltså ingen mesig kille...Jag har i mitt liv varit lite av en självständig person, jag gillar att vara ledare. Men jag tror att jag skulle vilja vara lite mer undergiven i ett förhållande. Som t.ex. visste ni att höga politiker som måste bestämma mycket och ta många beslut oftast vill vara undergiven i sitt sexliv? De tröttnar väl på att dominera hela tiden så de vill låta någon annan bestämma för en gångs skull. Jag är lite likadan tror jag, vill låta någon annan bestämma över mig.
 
Jag har träffat en del killar, och jag fall mest för en kille som behandlade mig dåligt. Som ville utnyttja mig mest... De killar som var snälla mot mig skulle jag inte kunna vara tillsammans med, de blev liksom mer kompisar för mig. Fick inte känslor för dem eftersom de var lite för snälla, jag blev lite trängd och kvävd... Så jag tröttnade. 
 
Hur det ligger till på killfronten nu är privat, dokumenterar inte det längre på bloggen. Men ja, det finns en kille jag gillar lite extra nu ;) nu ska jag plugga, ha det bra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0