11 juni

Alltså, är det bara jag som inte tycker att Zara Larsson är typ den snyggaste tjejen i Sverige? Alltså jovisst hon ser bra ut, men jag tycker ändå inte hon är sådär modellskitsnygg som gör att man ba wooow. En del tycker hon är så snygg, men ja jag är väl lite negativ här och förstår inte riktigt.
Dock så är hon ju skitsnygg på sina modellbilder! Det håller jag med om, men hon ser ju inte riktigt ut så i verkligheten.
Haha jag vet att jag är lite negativ, jag tycker hon ser bra ut och har inget emot henne. Men man hör alla prata om henne och ba ååååh hon är typ den vackraste jag vet! Och jag förstår inte riktigt varför de tycker så...
Det här inlägget skrev jag inte pga av avundsjuka, jag tycker Zara Larsson är skitbra men ville bara säga lite hur jag tänkte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0