19 juni

Jag är inte så jätteytlig, men alltså det finns krav på killar som liksom är väldigt viktiga. Skulle aldrig kunna vara tillsammans med en kille som är:
*kortare än mig
*yngre än mig
Jag tycker liksom killen ska vara den större och dominanta, för naturligt så ska det ju vara så. Killen behöver inte vara snyggare än mig, snarare tvärtom för mig. Jag brukar dras lite mer till långa killar, fast inte alltid. Och blonda, för man dras oftast till personer som ser lite likadana ut som en själv.


Jag är inte rasistisk, men jag brukar inte dras alls till utländska killar. Tycker inte franskmän eller spanjorer är speciellt sexiga som alla säger.. Nej jag faller ner för nordiska människor, men det kanske är för att jag är typiskt svensk, blond med blåa ögon.
Haha detta inlägg spårade ur lite nu, så nu ska jag väcka Ida och sen hjälpa mamma att storhandla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0