2 juni

 
 
Allt är strul nu, bråkar med typ alla. Har svårt att veta vilka man kan lita på, och folk tror att jag ljuger. Sånt irriterar mig eftersom jag anses som en väldigt ärlig person av många. Jag snackar inte skit om mina vänner med andra, jag håller inte på med flera när jag gillar någon och jag hatar när folk tror det om mig. I högstadiet röstades jag ut som klassens snällaste tjej och var kamratstödjare i friends, jag har gått på många friendsmöten där man är emot mobbning och skitsnack. Jag vet att man inte kommer någon vart med att ljuga, så jag blir bara så otroligt ledsen när folk tror mer på random personer än mig, att de tror att jag är falsk.
Tänker tillbaka på tiden när jag inte festade alls, jag var hemma med mina hamstrar typ. Kände mig väl lite ensam då, men det var tryggt och inte lite struligt och dramarikt som nu.
 
Tänk, i somras hade jag aldrig gått på en fest förut. Var helt emot fester och alkohol. Hängde med Erica hela tiden och hade kul ändå, saknar det lite nu...
Jag hemma hos Ida i somras, haha känns som tio år sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0