7 juni

På söndag är det klubbmästerskap, jag har kvalat till det i hoppning. Ska se om jag orkar tävla, ska ut dagen innan så kommer säkert få typ 2 timmars sömn :P 
Förhoppningsvis får jag tävla Snow, har önskat henne i första hand. Och hon är inte så poppis att tävla i hoppning, bara jag som vill ha henne. Det beror ju på att chansen är rätt stor att hon vägrar ut sig :P
Hon hoppar så bra när hon hoppar! Så om hon inte vägrar så är hon bästa hästen att tävla :) Ifall jag får henne så ska jag försöka att satsa på att vinna, vann förra året så vill ta hem titeln igen ;) Är fortfarande klubbmästare på ponny, men på söndag blir det en ny person om jag inte försvarar min titel. 
Hon hoppar så bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0