9 juni

Alltså jag är en sjukt känslig person i vissa fall, jag måste ärligt ta att sluta bry mig så mycket över småsaker.... Vart riktigt deprimerad igår, alltså riktigt... Men nu mår jag bättre och jag ska försöka satsa på att vinna KM idag! hohoho... Skulle behövas med en liten seger i livet eftersom det är lite struligt för mig nu. Skulle bara vilja åka utomlands hela sommaren tills ingen är jobbig längre. 
Hoppas på den däääär fiiiiiiina ponnyn idag! Hoppas på att hon är lika awesome som hon brukar också isf :D Som tvåa har jag önskat Minty, henne vann jag KM på förra året, så skulle inte göra så mycket om jag fick henne heller :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till! :)

2013-06-09 @ 15:47:11
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0