11 mars

Har vänt på dygnet, somnade halv fyra inatt. Som tur var så har jag halvstudiedag, så jag kunde gå upp halv nio så lite sovmorgon. Jag var ju inställd på svensk tid sen gick jag ju på den där festen och vände helt och hållet på dygnet -.-
Vill vara som Pysen, kunna ligga hemma och sova när jag vill.

Här är min planering för veckan om någon undrar:
Måndag: Plugga! Köpa present till mamma.
Tisdag: Hoppträna för Helena Persson på Snow på clinicen
Onsdag: Rida Minty, plugga!
Torsdag: Plugga
Fredag: Ska fika med två killar, kanske går på fest.
Lördag: Vet inte, men något säger mig sova? Juste rida MH
Söndag: Oplanerat
Åh snowie! Ser fram emot att hoppa bästaste lilla hopponnyn imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0