14 mars

Bara jag som verkligen har svårt för att äta frukost? Jag tycker verkligen inte om att äta på morgonen, men jag brukar alltid tvinga i mit något. Jag kan inte äta bröd på morgonen, känns som tuggorna typ växer i munnen på mig och så spottar jag ändå ut allt igen. Men nu har jag hittat en frukost som kanske inte är god direkt, men det är enklare att få ner den. Havregrynsgröt, och det är väldigt nyttigt också! Äter bara med kanel och mjölk, inget socker. Det är ju i princip bara att svälja, och det är ju väldigt enkelt, även om det inte är så gott.
Fast det blir ju såklart inte så nyttigt om man ska kasta på en massa socker eller sylt, då kan man ju lika gärna äta chokladbollar till frukost.
 
Nu för tiden håller jag mig koncentrerad rätt bra på morgonen. Kan ju också bero på att jag inte äter något socker på morgonen, har inte ens socker i mitt te och kaffe. 
Fast jag har sovit väldigt dåligt inatt, bara 3 timmars sömn. Så tveksamt om jag kommer kunna koncentrera mig ändå :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0