15 mars

Lite fler bilder från hoppClinicen här fotade av Caroline Kinnunen:








Stort hopp!


Hon må vara ,en lite knepig ponny ibland, men hon är en fin ponny som jag fortfarande. Har anmält mig till två klubbtävlingar och önskat henne som första häst båda gångerna.

Efter att ha tänkt efter så är jag kanske lite glad nu för att snow vägrade lite på hoppClinicen, för då är snow precis den utmaning som jag vill ha på tävlingar. Mitt mål är att få henne att gå dubbelnolla, fast ändå inte.. för isf vill alla ha henne. Men jag ska försöka göra henne till en bättre tävlingsponny, känner att det är mer och bättre utmaning än att t.ex hoppa enkla Minty och tävla på tid, jag vet redan att jag kan det. Däremot vet jag inte om jag kan tävla Snow, så det är min nya utmaning :)


Tror dock inte att hon nånsin kommer kunna bli en bra omhoppningshäst, hon förlorar mycket tid på sina språng. Sen vägrar hon om hindrerna kommer för plötsligt, så mitt mål är och kommer inte på länge vara att kunna bli placerad på henne. Vill gå nolla bara :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0