18 mars

Känns som om jag håller på att fucka ur alltså, jag är inte den där lilla duktiga tjejen längre. Mitt liv känns så rörigt nu, egentligen har det inte hänt så mycket och jag har bra betyg i skolan. Men det känns som jag har för mycket att tänka på nu, för många bollar i luften.
Nu är jag för en gångs skull duktig och pluggar!


Visste ni att jag har B i matte nu? :D hihih i naturmatte, ni anar inte hur svårt det är. Ingen i min klass har A!


Idag har jag också gjort brända fattiga riddare och gått ut med hunden :)






Jag känner mig bara lite deppig och ensam nu, trots att jag har många fina vänner nu. Vill ju ha en pojkvän, men man blir så ledsen av alla oseriösa killar.
Nej nu vill jag köpa en tv, jag vill också kunna titta på tv i mitt rum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0