26 mars

Igår skrev jag ju ett inlägg om att jag förändrats rätt mycket mindre än 1 år, glömde dock att skriva om skolan då. Jag kan ju inte riktigt påstå att jag blivit sämre i skolan. Jag går i Natur/Natur som är den mest krävande linje, mycket matte och no-ämnen. Det går liksom inte att skita i skolan om man går den linjen, nej alltså plugget går rätt så bra nu.
Har nog inte förändrats pluggmässigt :) I grundskolan hade jag inget sämre än VG och nu har jag inget betyg sämre än C.
Har väldigt snälla vänner i skolan som är jättesköna att vara med. Känns verkligen som om man kan vara sig själv med dem! Inga ytliga vänner alls, kan verkligen vara mig själv med dem, vilket är sååå skönt! Kan typ säga vad som helst till dem :) Verkligen glad att jag hamnat i min klass på min skola, har nog varit ett av mina bästa val i mitt liv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0