28 mars

Igår fick jag Picco på ridningen och det var hoppning, senast jag red honom var på lokaltävlingen för ett år sedan. Det var jätte jätte kul att hoppa honom igår! Gud känner fortfarande liksom att vi hör ihop :D Känner fortfarande att vi tänker likadant förstår varandra, han är en häst jag fortfarande tycker mycket om! Var ju skötare på honom i fyra år förut, alla dagar i veckan. Därför vet jag hur han fungerar i spiltan och älskar honom fortfarande väldigt mycket!


Han kommer alltid vara en häst jag tycker om. Dock kändes det väldigt skumt att hoppa en annan häst än Snow, har inte hoppat någon annan häst än snow på ett halvår och Picco är typ snows motsats.
Picco var i alla fall sjukt taggad och pigg igår! Det var superkul att hoppa honom kändes lite som hemma på hans rygg. Att vi fortfarande passar, två pusselbitar som sitter ihop :)


Har ju hoppat honom många, många gånger! Tävlat lokal två gånger på honom. Synd att det inte blir några fler, är inte med i ponnycupen längre ju :( Men jag vill gärna hoppa honom igen snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0