7 mars

Nästa vecka är det ingen ridning, då är det teorivecka Det är tre stycken clinicar som man får gå på istället. En av clinicarna är en en hoppclinic som Helena Persson håller, hon är A-tränare och har tagit flera SM-guld, varit med i landslaget m.m. Två ponnyryttare och två storhästryttare skulle få vara med på den clinicen och rida för Helena, och jag ska få vara en av ponnyryttarna :D Jag har blivit uttagen att hoppa Snow på den clinicen :D
Det ska bli jättekul men lite pirrigt, det ska ju vara väldigt stor publik. Typ alla jag känner i stallet har valt att gå på den clinicen, så nu måste jag rida bra! Och Snow måste sköta sig och hoppa allt jag ber henne :) Är lite bekymrad över om hon kanske blir nervös av publiken och kanske inte vill hoppa allt, det är förståeligt men jag hoppas hon kan ändå. Hon var med på en clinic som en polisryttare höll, då hoppade hon ju ballonger utan tvekan :)
 
Jag är väldigt nervös för den clinicen, men väldigt glad att jag sak få vara med. Det är inte ofta man får chansen att hoppa fina lilla Snow för en A-tränare :) Men jag vet ju hur jag ska rida henne nu, och fortsätter jag på samma sätt så blir det nog bara toppen. Får hoppas att hon inte har allt för mycket överskottsenergi på tisdagen och känner för att bralla iväg och busa en massa bara :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0