1 maj

Igår så var jag först på en dålig utefest i öringe, det var typ människor som aldrig får gå på fest som var där.. Och kallt som satan! Så vi drog vidare till stan sen till en liten fest i Trollbäcken. Vi sov där också för vi känner killen som styrde väldigt bra :)


En grej som jag tänkt på på sistone. För det mesta eller ofta så brukar jag få något litet haff på varje fest (eller bara dem i Tyresö) och en del kanske skulle anse att jag är lite orre då. Men jag ligger ju inte med någon, lite strul mest ;)
Alla mina vänner tycker jag haffar väldigt mycket. Men grejen är den att när jag tänker efter har jag aldrig haffat en kille. Det brukar vara killarna som försöker haffa mig och jag har lite svårt att säga nej (om de inte är fula såklart då ;) ) Så det blir många haff då, men det är inte med meningen.

Så nu vet ni det, det är inte meningen att haffa ofta. Haha jag vill ju inte det, men det finns många söta pojkar i världen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0