13 maj

Igår så tävlade jag Pitbul i clear round. Hade aldrig ridit honom förut, och han hade aldrig tävlat förut och han var en av de nya ponnyerna.
Kändes lite som ponnycupen när jag satt upp på honom, aldrig ridit honom förut och så skulle jag tävla honom.
Men det gick ganska bra, han var rätt så jobbig att svänga ibland och virrig. Han drog jättemycket åt vänster så höll på att springa förbi ett par hinder. Men han hade inget emot att hoppa hinder, bara lite svårt att pricka in dem i sin väg :p


Tog bilden från ridskolans hemsida.

Jag fick i alla fall en vit rosett :) Jag har nu ansökt om att få tävla km, har då önskat snow som första häst :D en riktig utmaning är hon, men vill hon hoppa är hon utan tvekan den allra bästa häst man kan tävla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0