2 maj

På fester så ses jag som "lilla, söta, snälla Alicia", som typ faller för helt fel killar... Kan berätta att jag var lite på G och kär i en kille som var värsta idioten, han var skitdum och ändå så gillade jag honom mycket. Han gjorde dock en sak sen som jag bara inte kunde förlåta honom för, så vi har ingen kontakt längre. Men ändå så tänker jag ofta på honom, fast jag inte vill. Han är värsta idioten som jag vill slå ihjäl, samtidigt som jag tycker om honom. Hur kan det vara så? Jag är verkligen en sån här typisk tjej som faller för dem som förolämpar mig typ :s
Jag är sweet girl utan tvekan.
 
Jag har varit på G med en jättesnäll kille, men man kan inte bli tillsammans med någon om man inte har känslor för den. Jag faller typ bara för badass killar :s eller killar jag inte kan få...Måste sluta med det :( Men jag deppar inte för det längre, imorgon ska jag festa och på lördag med. Ska fira mina 17 år hela helgen och då får vi se vad som händer ;)
Haha öppnar mig fett mycket i bloggen nu, menmen whatever är ingen frn fester som läser min logg ändå. Det skulle vara lite pinsamt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0