31 maj

Har en miljon grejer i skolan nu, knappt så jag har tid med att dra ut ikväll... Men om jag inte gör det så skulle jag aldrig palla med plugget, kan ju inte vara bra att plugga hela tiden? Man måste ju bli helt koko i huvudet, inte undra på att många vetenskapsmän verkar lite galna.
Hahaha en gammal bild på mig från 2010, jag gillade att hoppa och klänga överallt :P
 
Nu ska jag till söder på utefest sen ska jag sova hos Ida hela helgen typ. Med hannes übersöta valpar :D
 
Förresten måste bara klaga lite, blev så ledsen. Jag har A på alla kriterium i biologi 1, men det finns en mening, en ynka mening på ett kriterium som jag inte uppnått A i. Så det blir B.... HATAR nya betygssystemet...B i biologi 1 kan jag inte ha, måste ha A!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0