6 maj

Det finns ett ord som jag inte tycker om, slangordet orre. Kommer från turkiskan och betyder hora. Det är typ det vanligaste ordet på fester, alla är tydligen orrar där. Men det är bara tjejer som får höra det? Fattar inte grejen riktigt, finns sjuttiotusen ord för lösaktiga tjejer. Men inte lika många för killar, det är typ slisk och det är dem typ stolta över. Varför är det så mycket fulare med tjejer som håller på med många än killar som gör det?
Jag kan erkänna att jag hållt på med rätt många killar på sistone, dock såklart inte legat med någon för jag är oskuld (vill vara tsm med den jag gör det med), och det var för att jag kvävs när jag är påväg att förbinda mig med någon. Känner mig trängd och vill bara bli fri igen direkt, är rätt för att förbinda mig för då känns det som om jag inte har någon återvändo. Men jag funderar på om jag kanske ska våga ta steget in i ett förhållande snart, finns någon jag kan göra det med i alla fall..
Vågar jag ha ett förhållande? Hm... Förut var det något jag var typ desperat efter, men jag är otroooligt kräsen när det gäller killar. Kan erkänna att jag är lite ytlig, och jag tycker snälla killar är lite tråkiga. Menmen jag har en liten pojk som kanske borde satsa på?
Har blivit kallad orre på sistone, men det är för att alla killar ljuger och säger att de vill ha förhållande men det vill dem ju inte alls. Har bara blivit utnyttjad... Så kanske borde visa alla att jag inte alls är en orre, för det är jag verkligen inte. Så vi får se om jag vågar satsa på den där killen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0