23 september

Igår tävlade jag på en klubbhopptävling, hade önskat Linea och fick henne. Det var en ren chansning att ta henne då hon aldrig tävlat förut och jag har inte hoppat henne mycket alls och hon kan vara rätt tittig. Men jag gillar utmaningar, som när jag tävlade Snow för första gången. Ingen trodde direkt vi skulle bli placerade eller ens dubbelnolla, men då vann vi för hon var bäst! Sen tävlingen efter vägrade hon, så det är liksom en chansning man tar när man väljer en lite svårare häst. Jag hade tur igår, jag vann faktiskt på Linea :D Här är vår runda:
 
Hon vägrade en gång på framridningen men fick henne att hoppa stillastående, och hon var tveksam på några hinder på banan. Men fick över henne med lite vilja :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0