(16 november)

sanne  om Lite kort om idag (16 november):

Sv;

Jo jag vill allra helst ha Tella, men eftersom jag är för stor så skulle jag aldrig kunna ha bara henne ;) alltså så skulle jag vara tvungen att ha någon annan att rida och tävla på. Men tella är viktigast att bara HA om du fattar ;)

Svar:
Nej Sanne jag förstår fortfarande inte varför du hellre vill ha Tella först framför en sådan häst  x) ;)

Bilder på mina hamstrar och mig :) Och Bambi's New Yourk's stamtavla ;)

Visst ni att min hane heter Bambi's New Yourk men att jag kallar honom för Malaco? Och att Chilli egentligen heter Ella i sin stamtavla? :O



Bambi's New Yourk på sin stamtavla, om det är någon som undrar att jag kanske borde vara rädd för att han kissar på sin stamtavla så är mitt svar: Nej såklart inte, han är rumsren och det är dem allra flesta hamstrar ;)

Han rymmer från stamtavlan :O

Lite närmare titt på hans stamtavla, fotade inget på ellas stamtavla. ska nog ta och skanna in dem i datan nån dag ;)

Malaco ligger lite knasigt i min hand :s

:O Malaco försökte bita på en kastanj! Ajabaja där


Puss på malaco från Alicia!



Ella (Chilli) speglar sig i spegeln ;)

Brukar ju inte lägga upp så mycket hamsterinlägg, men det är för att det knappt händer något just nu ;) la upp lite bilder på mian sötnosar nu så ni får se att dem är välbehållna och fortfarande är lika sjukt söta ;9 Bilderna är fotade för några minuter sedan :D Dem gillade inte sin barnmat, undrar om det var för att det var purjolök i ? Hamstrars värsta fiende är lök, dem hatar det som att jag hatar ärtor

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiktigt tråkigt inlägg, lägger in bättre inlägg imorn.. eller dålig grej atts rkiva, inget händer ju då heller.. lås min blogg när något händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0