E lite trötter (14 november)

Kan svara på Sofias kommentar:

sofia om Kom tvåa (14 november):

Vafan är harpan för något? :o


Harpan är ett spel som finns på ungefär alla datprer det är patiens på datan ;) Ett kortspel som man är ensam på :P

ganska kul om man har sjukt tråkigt någon dag ;) Gå in på spel på datan och så finns det säkert ett spel som heter "HARPAN"  ;)

E lite trötter just nu, har inte fått sova hur länge jag velat på huuuur länge som helst känns det som :( I lördags skulle jag rida, i dag var det tävling och i veckan var det skola :( Imorn är det skola igen, hur ska jag klara av en vecka till? och efter det kommer ytterligare en, och en till, och en till i alla oändligheter tills man tar självmord eller går ut skolan...................................................................................

Vad föredrar ni?

Usch, usch..

Eller stå ut med skolan?
Jag föredrar att gå ut skolan, dem på den andra bilden ser ju mycket gladare ut :D kan tänka mig hur det känns att gå ut skolan på RIKTIGT, inte bara slut för denna årskurs lite sommarlov sedan ett till år, utan sluta skolan på RIKTIGT! Helmysigt ju? ;)

jaaja, nu ska jag krypa ner i mitt varma duntäcke och läsa lite ur en bok och sova till halv åtta :)


Mysigt, hejdå! Har ni allt för tråkigt, spela harpan ;) Kan dra spelreglerna en annan dag om någon vill :P

fÖRESTEN, HAR NU GJORT 131 INLÄGG PÅ DENNA BLOGG, FETT NICE. HAR JU INTE HAFT DEN ALLTFÖRLÄNGE, KANSKE EN MÅNAD BARA?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0