nanana (5 oktober)

Fanny! om Hehe, stackare (4 november):

HALLÅ? Jag och Sofia var där först! SEN kom du!!!
hahah, var tvungen ;)
Kraaaaaaaaaaam

Kommentaren.

Svar:  FEEEEEL FANNY!! Jag var först där INNAN er med Nonni och red i ridhuset sedan stack jag och kom tillbaka en timme efter :)
Kram kram :)

Idag.. Ska jag på en konser som Sanne tvingat mig, Fanny och Sofia på. Det är Ulrik som ska sjunga och Sanne är besatt av honom så nu ska vi på Nickelodeon dag som vi säkert är för gamla för och där ska Ulrik sjunga.. Förstår inte varför jag lät mig övertalas, jag övertalades inte förra gången men denna gång var det gratis oc får man gratis godis så. DÅ E JAG MED!


Ulrik, 16 år..........................

Aja heejdå, bussen går snart :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0