(11 april)

Anonym om (21 februari):

                                                     hur många hamstrar har du?

Svar: Det är rätt olika, ibland sex ibland tre, fast just nu är det fyra stycken. Vill inte ha för många eftersom då skulle ju inte alla kunna få så mycket kärlek. Om de inte skulle kräva en bur var så skulle jag säkert ha dubbelt så många :)
Kan visa en bild  på de hamstrar som bor hos mig nu:
Visad 6 ggr
Favvo hamstern Ella

CocoPopz Tom Toolbox

Barbie

Beauty


Är med och tävlar i Hööks tävling, man kan vinna att få köpa för 3000 kronor hos dem. Jag typ "råkade" söka på internet och hitta det rätt svaren när jag svarade på frågorna...

Tävla ni med här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0