(17 april)

Tackar Alexandra för sin kommentar :)

Och så svarar jag på denna:

V om (17 april):

Alltid bra att träna, och bra att du är så smart att du tänker så!! ;D

Men kan ju tillägga att det är stilbedömning ibland (läs: IBLAND) på lokaltävling, allsvenskan DIV3 brukar gå på stil c:

Svar:

Jo jag vet, gillar de tävlingar som är så eftersom det finns en del privatryttare som rider sönder sina hästar genom att göra otroliga omhoppningssvängar varje vecka.
Fast denna lokaltävling är inte på stil :p Fast för det så ska man ju inte rida som en nybörjare, utan rida så man får med sig hästen över hindrerna på ett bra sätt.

jag bara ääälskar Big brother! Så jävla härligt och kul :D

Fast jag gillar inte Rodney. Han är ett svin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0