(24 april)

sofia om (24 april):

Hahah det är typ bara du i hela världen som säger MÖÖÖÖGLAR. (Fast jag har blivit smittad av dig...)

Svar: Nejnejnej, har bevis! Gå in på google translate, ta svenska - svenska och skriv mögel. Tryck sedan för att höra när google rösten säger mögel. Jag tycker jag kan hör mig ett mööögel och inte ett möggel ;)

Tryck alltså på "Lyssna" knappen.

Idag har jag vart duktig och städat burar, fick ju damsuga bort all torv också, plockat ut diskmasinen, städat rummet, kört ett träningspass på tomten med Linnea, joggat i skogen och då joggade jag upp och ner för branta skogsbackar med Linnea.

Känner mig sååå duktig!


Kommentarer
Postat av: moa

Sv; Dom kmr tbx ;)



Föresten, man säger möggel, men när man säger möglar så säger man det inte som 2 g :P

2011-04-24 @ 18:54:08
URL: http://mcryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0