(2 juni)

Sexiga Joakim om (2 juni):

Vet du vad? Du känner dig bara inte gullig, utan du ÄR gullig också<3! Föresten, är du singel?
Svar: hahahhahaha, vilken underbart härlig kommentar! Den är väl knappast seriös men kan ändå svara att ja jag är singel ;)

Jag slutade lägga in sånna här "gilla  så skriver jag vad jag tycker om dig i din logg" grejer för ett tag sedan för att det var så många som gillade. Jag testade att göra en "Gilla" så skriver jag : tja fan du är ... :) ♥ på facebook för skojs skull, jag gjorde det på morgonen för jag trodde inte lika många skulle gilla då.

34 stycken HITTILS. Lite svårt var det faktiskt att skriva något om alla i deras loggar, särsilt i och med att jag inte ens har pratat med flera av dem som gillar statusen :/

Jag har lärt mig att aldrig emr lägga upp sånna här sortes statusar på facebook igen. Never again..
Har ingen passande bild, men jag kan lägga upp en mycket skrämmande bild på mig!

Jag på spökafton i stallet. Min uppgift var inte rolig. jag skulle ramla ner för trappan hela tiden.. Jag gjorde illa mig varje gång :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0