(12 november)

Fanny om (12 november):

HAAHHAHAHAHA Alicia! jag trodde att spökena låste in dig!!! HAAHHAHA ofta du låste in dig själv?
Svar: Jo en gång kastade dem in mig i en box och låste :( Men sen rymde jag in där det var foder och stängde. Och då kom det ett psykspöke och öppnade luckan och försökte typ klättra in, men jag slog honom (a) Haha när jag blir rädd så blir våldsam som sanne...

Han öppnade luckan sådär och sprang in.

Hehe efter spökrundan så träffade vi på två spöken som var arga på oss för att vi slagit dem med spön :O
Spökrundan var rätt bra igår. Men det var en kille som bärde mig upp och ner och på något vis så är jag van med det, inte för att jag vill att folk ska bära mig upp och ner... det är för att jag är rätt kort :(

Asså ååh! Jag typ garvar ihjäl mig när jag tittar på videon när jag rider Samber xD Vad är det för en liten lurvis som jag sitter på? En sådan fulsöt liten :) (hoppas ingen färingsöryttare läser detta)
För er som vill skratta lite till :P


Kommentarer
Postat av: sofia

Vem var det som filmade?? :D

2011-11-13 @ 11:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0