(29 oktober)

paulina om (28 oktober):

vad får man om man vinner nån utställning? :)
Svar: Stora och fina rosetter, ibland så vinner man även en påse toalätt strö.

Har fixat en massa nu inför utställningen. Imorn så kommer jag packa med mig 4 hamstrar och åka kommunalt in till kallhäll som tar 1 timme och 15 minuter, sen ska jag vara där i ca 8 timmar och sedan få skjuts hem. Men det brukar vara rätt mysigt på hamsterutställningar, kan bli lite tråkigt ibland. Men ändå rätt mysigt och kul :)


Nästa vecka kommer jag inte få rida MH för Vendela ska rida för Berit och vägrar ge mig en av hennes dagar. Dumma unge...
Får i alla fall rida på söndag nästa vecka, ponny cups tävling! Guuud vad kul! Ponny cups tävlingar är så sjukt kul :D Maaaaaat! Fast jag har inte ridit Picco som jag ska ha sen lokaltävlingen 8 maj (rida till betet gills inte) ett halvår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0