(6 oktober)

moa om (5 oktober):

Vet du om vi skulle få rida dressyr på lördag istället? :D

Svar: Jag skulle ju övertala min ammma att alla i gruppen ville rida dressyr istället för uteritten som vi ska ha på lördag. Men hon sa att vi ska rida ut eftersom det står i planeringen. Hästarna måste få komma ut och busa! Hon har planerat en ruskigt kul uteritt, galen och underbar! Jag vet att den kommer bli det eftersom Claudias uteritter alltid blir kul!


Hästarna har ju inte fått rida ut på länge utan har fått vara i ridhuset dagarna långa. Så jag tror de kommer bli lite galna.. tror det kan bli riktigt kul.
Vår uteritt i våras ville vi ju också byta bort för ingen såg fram emot den. Efter sa alla att det var en grymt, grymt kul uteritt! Så jag tror det blir kul


Kommentarer
Postat av: moa

Okej ;)

2011-10-06 @ 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0