(14 september)

Hej alla Lisans bloggläsare! Det är Erica som skriver just nu, för er som inte vet vem jag är kolla här. Allt där stämmer, förutom att jag nu är 15 år.

Imorse när vi åkte hem till mig för att hämta ett par joggingskor till Ida hade vi god tid på oss eftersom vår lärare sa att vi kunde åka direkt till slottet hemifrån mig. Vi behövde alltså inte åka till skolan innan, och gå med alla andra. Så jag tänkte att Alicia kunde blogga lite och tog därför random bilder.. onödigt att radera, så här kommer dom! :) haha


Den vit/lila skon längst till höger som knappt syns i bilden är den sko som Ida fick låna idag, haha


Vi har våra bilar parkerade på gräsmattan

Ne, hehe.. Vi ska asfaltera så då får bilarna stå på gräsmattan :)

Vissa kallar vårt hus för Muminhuset, efetrsom vi har ett toorn :)

Jag har bott i samma hus hela mitt liv, men aldrig haft ett garage.. Men nu så, äntligen!

Denna stol gjorde jag för några år sedan, och gav till min gammelfarmor. Men när hon gick bort för lite mer än ett år sedan fick jag tillbaka den. Hon blev 98 år gammal!

Bakade chokladbollar idag, asgooda :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0